Звідки брати трафік на сайт? Де і як знайти клієнтів?

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5

Основне питання, яке цікавить власників сайтів, – звідки брати трафік. Джерел чимало, але не всі вони однаково ефективні. У цій статті ми розглянемо основні способи залучення відвідувачів.

За статистикою від 45 до 60 відсотків трафіку сайти отримують від пошукових систем. Решта розподіляється наступним чином:

  • 13-17% – соцмережі;
  • 10-12% – прямі заходи;
  • 13-15% – e-mail-розсилки;
  • 5-20% – контекстна і медійна реклама.

Таким чином, стає зрозуміло, що основний акцент потрібно робити на просування сайту в пошукових системах. Залучення трафіку з пошукових систем можливо за допомогою цільової реклами в Google AdWords, але це досить витратно і, якщо порівняти кінцевий результат, безперспективно.

Рекламні оголошення, що показуються потенційній цільовій аудиторії, діють рівно стільки, скільки крутиться реклама. Тому, щоб отримувати результат, потрібно постійно платити. Це не кращий варіант. Варто зосередитися на seo-оптимізації сайту і розробці ефективної стратегії просування контентом.

Контент-маркетинг – правильна відповідь на питання, де брати трафік

Якісні статті на сайті, написані на основі спеціально відібраної семантики, приносять відмінний результат. І цьому є просте пояснення:

  • Ключові слова в текстах відбираються з урахуванням інтересів потенційної цільової аудиторії.
  • Тексти пишуться з урахуванням вимог оптимізації – з мінімумом спамності, водності і інших seo-показників.
  • Весь контент являє собою не просто набір випадковим чином вписаних в текст ключових слів, а якісні і інформативні статті, повністю розкривають тему.

Такі тексти подобаються і користувачам, і пошуковим роботам. Вони доречні і дозволяють сайту зайняти більш вигідне місце у видачі пошукових систем. Тому, звідки брати трафік на сайт, цілком ясно.

Переваги контент-маркетингу

  1. Підвищення видимості в пошуку. Написані тексти починають працювати відразу після індексації та приносять трафік навіть роки потому.
  2. Максимальне охоплення цільової аудиторії. Кожна стаття в блозі, текст на сайті і в соцмережах спрямовані на єдину мету. За рахунок цього досягається max ефект, і при мінімумі витрат можна отримати максимум вигоди.
  3. Стимуляція продажів. Формується позитивний імідж компанії, можна просувати нові товари, інформувати відвідувачів про послуги та акції.
  4. Економія. Нижче вартість кліка (переходу відвідувача на сайт). Наприклад, в порівнянні з Google Adwords – в 3-5 разів дешевше. Це гарантує підвищення окупності (ROI).

Таких показників конверсії не дає жодні інші джерела трафіку. Переконайтеся в цьому на власному досвіді!

Де брати трафік на сайт знає uText?

Ми точно знаємо, як правильно побудувати стратегію контент-маркетингу, щоб залучити нових користувачів, збільшити цитованість та впізнаваність вашої торгової марки.

За допомогою якісних текстів і добре продуманої seo-оптимізації ви зможете вийти на абсолютно новий рівень:

  • збільшите присутність на ринку;
  • розширите географію продажів;
  • отримаєте велику конверсію.

Ми готові допомогти вам досягти запланованого результату з мінімальними витратами. У нашому штаті працюють досвідчені seo-фахівці, копірайтери, контент-менеджери, зацікавлені в успішному розвитку вашого ресурсу.

Нам довіряють проекти будь-яких тематик і ступеня складності, і ми справляємося з ними без жодних проблем. У цьому допомагає знання галузі та багаторічний досвід.

Дивіться приклади реалізованих проектів, читайте відгуки. Телефонуйте, щоб дізнатися, скільки буде коштувати контент-план для вашого проекту. Завжди раді допомогти!

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
TwitterFacebookTelegram
Звідки брати трафік фото
Вгору