ТОП 5 ідей для контент-маркетингу в 2019 році

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5

Контент-маркетинг — важлива частина просування сайту в пошукових системах. За роки роботи ми накопили великий досвід, яким готові поділитися з вами. Читайте нашу нову статтю про кращі ідеї для контент-маркетингу сайту.

Кращі ідеї для створення контенту в 2019 році

Насправді, ідей для контент-маркетингу — величезна купа. Ми постійно генеруємо інфоприводи, щоб:

  • активізувати бізнес;
  • генерувати більше лідів;
  • підняти відвідуваність сайту;
  • забезпечити високу конверсію.

Ось кілька рішень, які ми активно використовуємо. Ці ідеї для контент-маркетингу допоможуть вам заощадити кошти і швидше отримати необхідний результат.

№1 На хвилі трендів

Слідкуйте за трендами, моніторте соцмережі, використовуйте спеціальні сервіси, в тому числі Google Trends. Підганяйте тематику вашого проекту під хайповую тему і отримуйте потік додаткового трафіку. У виграші залишаються всі — користувачі читають цікаві з їх точки зору теми, а пошукові роботи отримують новий матеріал для індексації.

№ 2 Не пропускайте важливі події

Зробіть список свят або подій, цікавих потенційній цільовій аудиторії, напишіть якісну і ґрунтовну статтю на цю тему і отримайте тонни трафіку. Наприклад, коли буде Хеллоуїн 2019, цікавить багатьох користувачів. Якщо ви не знаєте, про що писати в блог, навіщо втрачати такий шанс. Надсилайте інтерес читача в потрібне русло і отримуйте додатковий дохід.

№ 3 Моніторте запити користувачів

Слідкуйте за запитами, визначайте інтерес користувачів, сегментуйте ключові фрази і пишіть релевантні статті. Цей спосіб видобутку трафіку ніколи не згасне! Головне, щоб під кожним підзаголовком з ключовою фразою максимально точно описувалася шукана користувачем інформація.

№ 4 Говоріть про успіхи

Публікуйте всі свої досягнення і успіхи. Статті в дусі: «У цьому місяці ми побили всі рекорди відвідуваності нашого блогу» — відмінна тема. Або «Наша компанія отримала премію …». Цей контент збільшує лояльність клієнтів. Суть стратегії найкраще викладена найвідомішим маркетологом України Андрієм Федорівом: «Люди чують, про що їм говорять, і не чують, про що не говорять!»

№ 5 Огляди та порівняння

Порівнюйте свою продукцію або послуги, що надаються, з пропозиціями найближчих конкурентів. Не ловіть гав, адже якщо конкуренти почали робити це раніше, поліпшити фінансове становище буде складно. Аудиторія піде за першим, тому не бійтеся діяти в своїх цілях і випускати порівняння. Ця ідея для контент-маркетингу не тільки підвищує трафік, але і покращує конверсію.

uText розповість, що писати в блог

Дивіться й інші ідеї SEO-копірайтингу на сайті uText. З нашою допомогою ви зможете отримати досить переваг і обійдете конкурентів.

Телефонуйте, щоб проконсультуватися з питань, що цікавлять вас, або дізнатися, що писати в блог сайту. Ми добре розбираємося в стратегії просування контентом і допоможемо вашому проекту зайняти виграшну позицію на ринку.


Співпрацюючи з нами, ви отримаєте масу переваг. Креативні і ініціативні, копірайтери легко проникають у найменші нюанси бізнесу, щоб статті виходили експертними і користувалися довірою у читачів. Отриманий результат перевершить всі ваші очікування!


Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
TwitterFacebookTelegram
Кращі ідеї для контент-маркетингу фото
Вгору