Контент-маркетинг у 2020 році і його вплив на сучасний бізнес

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5

Контент-маркетинг упевнено займає міцні позиції в традиційному маркетингу, а набридлі рекламні форми вже втрачають свою актуальність. Напрямок покликаний створювати релевантний, інформативно насичений контент, грунтуючись на його доцільністі і послідовності для досягнення поставлених завдань: як чисто економічного, так і іміджевого успіху.

Что дает контент-маркетинг? Его основные задачи

Ще недавно цей маркетинговий прийом з великим потенціалом використовувався в основному для «розкрутки» малих компаній, де відмінно себе зарекомендував. Масштаби ростуть, сфера застосування розширюється – контент-маркетинг в Україні освоює вже великі форми, стає окремим виробництвом, які працюють в інтересах великих компаній.

Ось що є головними завданнями такого напряму діяльності контент-маркетингу сьогодні і на найближчий час:

  • формування яскравого і переконливого образу бренду;
  • популяризація на цільову аудиторію, зростання продажів;
  • підтримання клієнтської лояльності;
  • демонстрація високого рівня експертність;
  • отримання і аналіз зворотного зв’язку.

Як створити і реалізувати стратегію контент-маркетингу?

Комплекс завдань та ефективність контент-маркетинга безпосередньо залежать від правильності обраної стратегії та її реалізації. Можна виділити такі елементи ефективного стратегічного плану:

  • чітко сформульована мета компанії;
  • розуміння цільової аудиторії та орієнтованість на неї;
  • персоніфікація бренду (візуальна, звукова і т. Д.);
  • визначення сегмента точної і своєчасної інформації;
  • доступна і запам’ятовується презентація компанії через продукт і людей;
  • різноманітність форм і форматів подачі;
  • послідовність і регулярність дій;
  • максимальна привабливість контенту для споживачів;
  • доступність для пошуку;
  • системне оновлення, доповнення та поширення;
  • регулярні виміри результатів;
  • достатній обсяг ресурсів.

Останнім часом відбувається помітне зміщення майданчиків реалізації для контент-маркетингу в сторону соціальних мереж та інших інтерактивних інтернет-ресурсів – формат «швидкого реагування» стає все більш затребуваним. Адже більшість людей вже просто не помічають вуличні борди, банери і інші прямолінійні рекламні атаки.

Сучасні реклама і маркетинг повинні бути гнучкими, адаптивними і спілкуватися зі споживачем на одній мові – тільки так можна встановити контакт між людьми і брендами. Але потрібно пам’ятати про те, що дає контент-маркетинг споживачеві: це перш за все корисна і навіть навчальна інформація рекламного властивості.

Прогнози контент-маркетинга на 2020 рік

Прогнозуючи, що буде являти собою контент-маркетинг 2020 року, можна стверджувати, що пріоритетними стануть такі його напрямки:

  • подальша концентрація на клієнтської лояльності та довірі;
  • формування у споживача позитивного ставлення до продукту;
  • підвищення щільності і цінності інформації, що подається;
  • максимальне використання кращих технологій – як для тестування інтересів, так і для аналізу результатів.

Доступний зміст завжди грунтується на «смачній» формі подачі інформації. Тут на вершині затребуваності залишаться яскраві, переконливі і дохідливі формати аудіо і відео. Істотно зміниться в сторону корисності зміст цифрових текстів, а красиві, але нічого не виражаючі картинки в багатьох випадках заміняться інфографікою.

Найважливішими трендами-2020 на цій сфері є створення якоїсь додаткової реальності, куди в значній мірі і переміститься довірче, взаємоввічливе спілкування з клієнтом, а також зміна стилю цього спілкування. Як ніколи раніше, актуальними стануть інтерактивні форми діалогу, що в кінцевому рахунку прискорить просування брендів і адресне потрапляння їх до споживачів.

Здійснення таких цікавих прогнозів можливо тільки при роботі на найвищому професійному рівні. Контент-маркетинг 2020 стане в ще більшій мірі впливати на емоції і психологію клієнтів, зможе встановлювати тривалий двосторонній контакт за допомогою нових ефективних технологій. А студія копірайтенгу uText допоможе в реалізації всіх цих бажань. Правильний контент-маркетинг – запорука вашого успіху.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
TwitterFacebookTelegram
Контент-маркетинг у 2020 році і його вплив на сучасний бізнес
Вгору