Інтернет-маркетинг як інструмент для розвитку особистого бренду

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5

Переваги брендування для бізнес-компаній вже не раз отримали переконливі докази на практиці. Але до сих пір системний розвиток особистого бренду чомусь залишається не в честі – за статистикою, ним, на жаль, займається тільки один зі ста підприємців і ще менше фахівців.

Це дуже поширена недоробка, яка заважає розкриттю потенціалу та отримання вражаючих результатів. Одним з дієвих інструментів для побудови особистого бренду є інтернет-маркетинг, основні критерії якого ми і розглянемо.

Що таке особистий бренд і як він працює?

Перше завдання самореалізації для професіонала – продати себе. І тут ефективно працюючий персональний бренд відкриває практично необмежені можливості:

  • для адресного залучення потенційних клієнтів;
  • для істотної економії на традиційній рекламі;
  • для зростання продажів і відповідного підвищення заробітку до 40-50 відсотків.

Побудова дієвого професійного образу складається з декількох обов’язкових етапів:

  1. Самоідентифікація – створіть свою унікальну формулу (хто я, як особистість і як фахівець, що вмію і до чого прагну) і залишайтеся собою, культивуючи кращі свої якості.
  2. Експертність – визначте точну сферу основного докладання зусиль, концентруйтеся на розвиток та вдосконалення.
  3. Цінності – важливі не тільки суто професійні якості, а й вивірений набір людських, особистісних принципів, на які ви спираєтесь у житті і діяльності.
  4. Образ користі – у чому ви перевершуєте конкурентів, які пропозиції унікальні за ступенем користі.
  5. Історія – усвідомте і чітко визначте всі складові шляху до вашого успіху, не зійдіть з цієї дороги, рухайтеся цілеспрямовано.

Аналізуючи проміжні результати і коригуючи наступні дії, ви зможете відповісти на головні питання: як створити і як розвивати свій особистий бренд?

Інтернет-маркетинг на службі особистого бренду

Інтернет-маркетинг для особистого бренду – величезне поле докладання зусиль, різноманітне за формами й методами. Але, щоб досягти тут довготривалого успіху, необхідно не тільки сформувати успішний образ, а й постійно його підтримувати. Гарні результати дає лише той особистий бренд, просування якого є планомірним і стратегічно вивіреним.

Визначивши ефективну стратегію і виконавши чималу підготовчу роботу, слід приступати до рішучих дій. Використовуючи можливості інтернету, ви повинні максимально реалізувати арсенал свого особистого бренду.

Зручною і результативною в цьому випадку може стати така приблизна схема:

  • ведення персонального сайту з цікавим і корисним контентом, постійно оновлюється блогом;
  • регулярна робота в соцмережах – вибір їх визначається особливостями цільової аудиторії для вашого товару або продукту, тут необхідний неформальний і яскравий підхід, не шкодуйте на нього часу;
  • по можливості часто виступайте як експерт в інтернет-ЗМІ і на профільних ресурсах – авторитет професіонала складається довго, але рано чи пізно він починає працювати на вас;
  • проводьте свої заходи, беріть участь в конференціях, форумах і т. д. за своїм напрямом – відеозвіти обов’язково викладайте в інтернет, вони знайдуть свою зацікавлену аудиторію.

Не лінуйтеся і не соромтесьставте великі цілі й дійте креативно в їх досягненні. Розвивайтеся, читайте, експериментуйте, спирайтеся на досвід досвідчених наставників.

Успіх не терпить бездіяльності і не сприймає посередності, а особистий бренд допоможе вам розширити горизонти й підкорити нові вершини. А наша компанія зможе вам допомогти і надати послуги по створенню контент-плану для особистого бренду. З нашою допомогою ви зможете обійти конкурентів і бути завжди в Топі.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
TwitterFacebookTelegram
Інтернет-маркетинг як інструмент для розвитку особистого бренду
Вгору