Як створити вірусний контент? Поради та приклади

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5

Вірусний контент зараз на піку затребуваності: з його допомогою можна легко і красиво розкрутити сайт, швидко підняти відвідуваність сторінки в соціальних мережах. Багатьом здається, що для залучення нових відвідувачів і робити нічого не доведеться: просто розміщувати цікаві тексти й забавні картинки – а далі самі собою підуть репости, і зроблять все за вас.

На жаль, це не так. Щоб маленький вірус породив цілу епідемію, вам потрібно буде багато чого зрозуміти і неабияк вкласти сил. Але результат точно того вартий.

Вірусний контент: що це і як працює?

Спочатку такий вірусний контент можна придумати самостійно, але цілком допустимо і запозичити його у кого-небудь.

Ланцюжок репостів, який неминуче виникне, буде відсилати безліч зацікавилися гостей на ваш ресурс. Вам же залишиться тільки підтримувати це і використовувати в своїх інтересах. Завдання теж не найпростіше, але ви напевно знаєте, як з нею впоратися – інакше б і не варто було випускати на волю вірусного джина.

Правила створення вірусного контенту

Будьте спостережливі і креативні, дотримуйтеся простого алгоритму – це обов’язково допоможе:

  1. Вибирайте тільки реально цікаву, корисну та актуальну інформацію – вона повинна привертати увагу відразу.
  2. Почніть з крутого заголовку – інтрига забезпечить успіх якщо не наполовину, то хоча б на третину.
  3. Будьте лаконічні, але щирі й емоційні – пишіть так, ніби розповідаєте близькому другу про найпотаємніше.
  4. Не полінуйтеся добре проілюструвати свою історію: картинки, відео, інфографіка – все може стати в нагоді, якщо це доречно.
  5. Викладайте експертно, але ненав’язливо – особливо якщо працюєте для певної цільової аудиторії, яку на «бла-бла-бла» не візьмеш.
  6. Продвигайте і розвивайте теми, які стали успішними – знаходите і оперативно повідомляйте нові подробиці, провокуйте дискусії; на початковому етапі є сенс вдатися і до платної реклами.

Корисною в розумінні того, як потрібно формувати вірусний контент, може виявитися і наступна таблиця.

Вид контенту

Тема публікації

Формат подачі

Основна емоція

  • фото та картинки;
  • відео;
  • короткі факти і цитати;
  • корисні поради.
  • здоров’я і довголіття;
  • успіх і гроші;
  • побут і хобі;
  • історії кохання;
  • діти;
  • домашні тварини;
  • краса і мода;
  • актуальні тренди.
  • вікторини та тести;
  • списки;
  • добірки ілюстрацій;
  • лайфхаки та інші покрокові інструкції у форматі «як це зробити».
  • розчулення;
  • шок;
  • здивування;
  • радість;
  • веселощі;
  • натхнення.

Корисні поради від uText

Які публікації стають гідними численних репостів? Далеко не завжди це можна спрогнозувати заздалегідь – іноді вірусний контент стає таким абсолютно непередбачувано. Експериментуйте, покладайтеся на інтуїцію.

Теорія хороша, але практика краще: пишіть часто, коротко і по-різному. Тестуйте контент на своїй аудиторії, ловіть її хвилю та емоцію. Скільки б не сміялися в мережі над засиллям зворушливих постів «про котиків», вони і подібні до них продовжують ефективно працювати.

Системність – гарна якість для досягнення успіху. Дотримуйтеся обраної стратегії, оптимізуйте те, що ви публікуєте, під запити пошукових систем. Але, будь ласка, не забувайте і про почуття міри – інакше ви ризикуєте все запросто зіпсувати.

Не лінуйтеся в досягненні поставленої мети. Моніторьте актуальну яскраву інформацію, будьте в курсі починань конкурентів і намагайтеся випереджати їх хоча б на півкроку.

Залишилися питання? Це нормально: вірусний контент – тема велика, цікава і дуже корисна. Наша компанія готова допомогти і надати вам послуги зі створення контент-плану. Звертайтеся – нам є чим з вами поділитися!

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
TwitterFacebookTelegram
Як створити вірусний контент? Поради та приклади
Вгору